Volledige controle over het proces rondom je projectinkopen houden? In een omgeving waarbij gespecialiseerde- en netwerkbedrijven samen optrekken om projecten te realiseren zijn inkoopkosten een belangrijk onderdeel binnen de projectuitvoer en het projectmanagement. Van aanvraag en fiattering, tot aan opdracht, uitvoer, facturering en opvolging. Tijdens het webinar nemen we je donderdag 20 april van 10:00 tot 10:45 uur graag mee in de nieuwste ontwikkelingen rondom projectinkopen en inkoopverplichtingen in YVI Ruby. Na het webinar kun jij gericht bepalen hoe je de diverse onderdelen van het inkoopproces effectief kunt inzetten binnen je eigen organisatie. Schrijf je dus snel - en vrijblijvend - in!
Budget, realisatie en ruimte zijn dè drie componenten voor effectief kostenbeheer binnen je projecten. Door de inkoopverplichtingen bij te houden, kun je eenvoudig de gebieden identificeren waar uitgaven uit de hand lopen en stappen ondernemen om die kosten weer in overeenstemming te brengen met het begrote budget.
Het inkoopproces is een van de belangrijkste processen binnen het kwaliteitsmanagementsysteem van je organisatie en vereist de nodige aandacht en controle. Aanvraag, goedkeuringslevels, fiattering, versturen van de opdracht, inclusief facturering en de verdere opvolging zijn hier onderdeel van. We nemen je graag mee in dit proces en hoe jij gericht kunt bepalen hoe je de diverse onderdelen van dit inkoopproces effectief kunt managen binnen je eigen organisatie.