Architecten, ingenieurs en managers in de bouw opgelet: jouw collega's zijn enthousiast..
Bestekken inlezen, eenvoudig subfases van projecten bekijken en aanpassen, meerwerk factureren, deelprojecten maken, kosten en werk door derden inboeken, prognoses inzichtelijk maken… Van onze klanten leerden we dat de bouwgerelateerde sector specifieke behoeften heeft. En omdat we geloven dat software pas écht succesvol is als dit exáct inspeelt op hetgeen onze (nieuwe) klanten vragen, hebben we geluisterd naar wat onze eindgebruiker wil.
Hoe georganiseerd is jouw projectadministratie?
YVI Family werkt voor alle midden- en kleinbedrijven die projectmatig werken en actief zijn in zakelijke dienstverlening. De werkzaamheden van onze klanten omvatten onder meer: ondersteuning bij het nemen van initiatieven, het doen van financiële haalbaarheidsonderzoeken en het voeren van project- en procesmanagement in voorbereiding, ontwerp, realisatie en beheer. Dat maakt dat projectadministratie veel meer is dan een aantal financiële boekingen en het schrijven van uren. Daarom is het onmisbaar om continu én direct te kunnen beschikken over gedetailleerde realtime projectinformatie. Informatie die bovendien snel en overzichtelijk te genereren moet zijn.
Verder blijkt binnen projectorganisaties openheid en transparantie van belang om te zorgen voor een gezamenlijk gevoelde verantwoordelijkheid aangaande projectuitvoer en -management. Onze software draagt daar élke dag op een concrete manier aan bij.
Het antwoord van jouw collega’s
Maar, zélf vertellen hoe enthousiast je bent over je product is niet erg zinvol en bovendien ook behoorlijk achterhaald anno nu. Daarom hebben we het aan jouw collega’s uit de branche gevraagd. Dit is wat ze over ons pakket zeiden:
“Door kostenbewustwording van onze projectleiders en het op tijd signaleren van meerwerk, hebben we de software investering binnen twee maanden terugverdiend!”
“Alles begint met een goede calculatie. Door standaard templates van activiteiten per fase te definiëren binnen YVI, kunnen wij nu met één klik een complete voorcalculatie binnenhalen.”
“Door de veelheid aan projecten wordt het soms lastig efficiënt om te gaan met de interne bewaking van de projecten. Het tijdig registreren van alle uren en het tijdig factureren, waren hierbij onze grootste zorg. Want niet alleen de klant wil snel duidelijkheid over de financiële stand van zijn project. Ook onze projectleiders willen adequaat op de hoogte zijn van het onderhanden werk, de voortgang, de realisatie en de openstaande posten van hun projecten.”
Gratis demonstratie
Het zijn zomaar enkele voorbeelden die je wellicht inspireren om kritisch naar je huidige oplossing voor projectadministratie te kijken. We geven heel graag, volledig vrijblijvend een gratis demonstratie bij je op kantoor. Want erover lezen is één ding, het in praktijk zien een ander. Bel met 040 291 20 00 óf stuur een e-mail naar info@yvifamily.nl.
Freek van Boekel
Meer weten? fvanboekel@yvifamily.nl