Projectmanagement software is een belangrijke tool die je helpt om een realtime inzicht te houden in het verloop van je budgetten, verbruikte uren en tot op een bepaald moment gemaakte kosten. Het betekent dat je vooraf proactief bij kunt sturen wanneer er een verschil dreigt te ontstaan tussen je calculatie en de daadwerkelijke realisatie daarvan. Dit heeft een positief effect op de rentabiliteit, liquiditeit en solvabiliteit van je onderneming. Onze software stelt je in staat om huidige en toekomstige projecten zo slim mogelijk aan te nemen. YVI Ruby maakt projectmanagement eenvoudig!
Lees meer over projectmanagement software
Met YVI Ruby wordt het inboeken, beoordelen en controleren van uren kinderspel. Binnen no-time zie je of er juist is omgegaan met het aantal uren, het tarief, de taakomschrijving en de onkosten: de gevalideerde uren worden vervolgens eenvoudig klaargezet voor de laatste stap, het versturen van de factuur. Uiteraard verstuurt het systeem ook tijdig notificaties wanneer iemand verzuimt om tijdig zijn of haar uren te declareren. Zo is je (uren)administratie altijd op orde!
YVI Ruby verzamelt nauwkeurig de projectonderdelen, zoals uren en termijnen, die klaar zijn om gefactureerd te worden. Het versturen van een (verzamel) factuur was nog nooit zo eenvoudig! Projectadministratie software YVI Ruby maakt factureren een fluitje van een cent. Er worden, op datumvolgorde, binnen het projectdossier automatisch termijnen aangemaakt. Daardoor gaat factureren, uiteraard in je eigen huisstijl, bijna automatisch. Meerwerkuren voeg je, indien gewenst, in een later stadium eenvoudig toe. Bovendien is het ook mogelijk om automatische oplevermomenten, met daaraan gekoppeld de juiste factuurmomenten aan te maken. De factuur kan eenvoudig worden verzonden, eventueel na een bewerking omdat er nog aanvullende informatie gedeeld moet worden.
Hoe houd je overzicht en hoe plan je realistisch? Hoe ga je om met korte en lange termijnplanningen? YVI Ruby faciliteert verschillende lagen van inzicht. Globale planningen op basis van begroting en functies en/of detailplanning van je collega's per taak. YVI Ruby biedt grafisch overzichtelijke capaciteitsinzichten, schetst toekomstperspectieven en is zowel automatisch als handmatig in te plannen. Alle collega's zijn altijd en overal op de hoogte van de planning en toegekende taken.
Bestaande relaties, nieuwe klanten en goede leads vormen de 'motor' van vrijwel iederen onderneming. Het is een onmisbare spil binnen jullie marketing en sales activiteiten. Altijd alle activiteiten, relevante documenten en notities rondom je relatie overzichtelijk in een tijdlijn. Alle project- en financiële gegevens meteen bij de hand.
Projectvoortgang naast operationeel ook financieel goed kunnen volgen en bijsturen. YVI Ruby geeft alle handvaten voor financieel projectmanagement. Daarnaast werkt YVI Ruby geïntegreerd met jullie boekhoudpakket. Door deze koppeling ontstaat een directe gegevensverwerking zodat beide pakketten op ieder moment voorzien zijn van dezelfde informatie.
YVI Ruby zorgt ervoor dat alles netjes georganiseerd blijft. Binnen YVI Ruby is het mogelijk om documenten aan te maken binnen je projecten, kansen & relaties. Ook het koppelen van bestaande of binnengekomen documenten is eenvoudig en overzichtelijk.