Wat onze klanten zeggen over YVI Ruby
Zelf zeggen hoe goed je bezig bent, is wat ons betreft niet echt handig. Het werkt irritatie op en bovendien wordt de waarheid snel achterhaald in deze tijd waarin sociale media de consument álle mogelijkheden biedt om zijn zegje te doen. Daarom laten we graag een aantal klanten aan het woord. Ze vertellen over de manier waarop we ze, sommigen al sinds 1995, ontzorgen met onze software die bijdraagt aan hun werkplezier, motivatie en de productiviteit. Onze service, die is bestemd voor zowel het midden- en kleinbedrijf als voor zzp’ers, ondersteunt optimaal bij de (snelle) groei van bedrijven. Dit bereiken we door uiterst gebruiksvriendelijke software te ontwikkelen die eenvoudig, snel en online te gebruiken is. Via de app, achter laptop, desktop, smartphone of tablet: administreren kan overal. De overzichtelijke dasboards bieden een totaal en realtime inzicht waardoor het maken van de juiste bedrijfsmatige keuzes een stuk gemakkelijker wordt. Benieuwd hoe dit er in praktijk uit ziet? Vraag de gratis demo van Ruby aan en ontdek zelf hoe onze innovatieve software helpt om nóg slimmer en effectiever te ondernemen.
Dit vinden onze klanten…
“Door kostenbewustwording van onze projectleiders en het op tijd signaleren van meerwerk, hebben we deze software investering binnen twee maanden terugverdiend!”
“Wij zijn ervan overtuigd dat we door het gebruik YVI nog een stap richting verdere professionalisering gemaakt hebben.”
“Alles begint met een goede calculatie. Door standaard templates van activiteiten per fase te definiëren binnen YVI, kunnen wij nu met één klik een complete voorcalculatie binnenhalen.”
“Na uitlevering van bepaalde documenten zijn er binnen het project mijlpalen bereikt, zodat er een termijn gefactureerd kan worden. Zodoende erg belangrijk voor ons om bij te houden.”
“Gezien de eisen en de hoge snelheid van werken van tegenwoordig is het belangrijk om pijlsnel te weten wat de financiële status van een project is.”
“Door de veelheid aan projecten wordt het soms lastig efficiënt om te gaan met de interne bewaking van de projecten. Het tijdig registreren van alle uren en het tijdig factureren, waren hierbij onze grootste zorg. Want niet alleen de klant wil snel duidelijkheid over de financiële stand van zijn project. Ook onze projectleiders willen adequaat op de hoogte zijn van het onderhanden werk, de voortgang, de realisatie en de openstaande posten van hun projecten.”
“Wij werken voornamelijk op projectbasis dus we wilden een pakket wat alles bevatte maar als belangrijkste onderdeel Projectenadministratie had. Dit is niet altijd het geval binnen softwarepartners.”
“Het werd al snel duidelijk dat de meeste softwarepakketten een puur financiële insteek hadden qua projectadministratie en dat was uitdrukkelijk niet onze bedoeling.”
“We hebben een grote stap kunnen maken naar een verdere integratie van de administratie van haar projecten. Daarnaast heeft men het de organisatie zo eenvoudig mogelijk geprobeerd te maken om de uren te verantwoorden op de projecten, zodat de projectresultaten zo real- time als het kan is te volgen.”
Volg je onze Family al?
We breiden onze family graag uit. Blijf in contact en volg ons op LinkedIn. We kijken bijzonder uit naar jouw reactie op onze blogs. Mis je nog wat? Of heb je zelf ideeën over hoe onze software nog beter kan? Laat het ons weten via sociale media of anderszins. Je bereikt ons ook eenvoudig op 040 291 20 00 en via info@yvifamily.nl. En natuurlijk ben je van harte welkom voor een kop koffie.
Freek van Boekel
Meer weten? fvanboekel@yvifamily.nl